петък, 19 октомври 2007 г.

Защо пиша в този блог ?



Днес една приятелка ме провокира, като ме запита защо пиша в този блог и ме накара да се замисля? Пиша заради себе си и потребността да изразя това, което ме вълнува за да не остава натрупано в мен и да създава негативни емоции или да ми формира комплекси. Защо не пишеш в някой файл на word, а го споделяш с хората ? Защото ми харесва тази форма и ме кара да се чувствам свободна. Забележката и, че по този начин подхранвам егото си може би е справедлива, но и то трябва да се храни понякога, а може би това е форма на компенсация, свързана с начина по който се чувствам и изявявам в реалния живот. Знам,че малко хора се интересуват от това, което пиша, но това е част от мен. Много се радвам, че ми зададоха тези въпроси, защото така и аз си отговорих на тях. В общи линии, това което носим в себе си и е важно, защото ни прави завършени и ни помага да изразим самите себе си е маловажно за повечето хора около нас. Аз се уча да се обичам такава каквато съм и затова ще продължа да пиша и няма да подтискам тази своя потребност. В последно време нямам много време, защото Теди и Криси са тук и се мъча да помагам с каквото мога. Явор осезателно ми липсва и с нетърпение го очаквам другата седмица. Уча се да правя web- страници съвсем сама и установих, че ми харесва, защото дава възможност за творчество. Уча се да правя и анимацийки разбира се на любителско ниво.

1 коментар:

Анонимен каза...

Да, вероятно така че е