петък, 1 август 2008 г.

Една година - дълъг или кратък период ?


Днес се сетих, че на този ден преди една година за пръв път писах в блога си :-) Много или малко време е това ? Тъй като всичко е относително, а най относително е времето на този въпрос не може да се отговори еднозначно. Въпреки това един изминал период дава повод за равносметка. В началото бях доста ентусиазирана и имах потребност да пиша, после се появи и очакването някой да чете това, което пиша, след това ентусиазма ми попремина, а и имаше периоди, в които бях доста приземена от земните ми задължения и тогава музата ми отлиташе някъде. Все пак съм доволна, че понякога музата се връща при мен и си обещавам по често да си говоря с нея. Благодарна съм на бог за това, че през тази година всички сме здрави и вървим по пътя си, благодарна съм за всичко, което се случва и се боря с негативизма, съмненията и страховете в себе си! А за това, че една година е дълъг период се убеждавам, като погледна моята внучка Криси - от малко несъзнателно бебе тя се превърна в страхотно любвеобилно, усмихнато, сияещо малко човече, бърборещо и тичащо насам натам! А ние в какво се превръщаме за една година ? Дали ставаме по усмихнати и защо да не се опитаме да станем такива ?

1 коментар:

108 каза...

вера эфемерная величина, она может меняться как Гаусс-распределение , нам нужно что-то фундаментальное чтоб перейти на следующий уровень мысленного процесса а вместе с тем избавиться от нынешнего искаженного видиния сего мира :)
последнее время это квантовая физика, которая техническим языком
описывает Писания (Бхагават-гита, Шримад-Бхагаватам, Лао Цзы ДАО ДЭ ЦЗИН, Гаутама Будда(Шакьямуни), Коран, Библия,Ченнелинг) :)

есть фильмы по этим темам -
I Heart Huckabees (2004) - I Love Huckabee's (USA) (working title),
Revolver;

удачи (good luck, may see u in other stable not dual world since providence heads me in here ur blog) ;)