събота, 22 септември 2007 г.

Мойрите или плетениците на съдбата


Случайно попаднах на статия за Мойрите - трите гръцки богини - дъщери на Зевс и Темида, които плетат съдбата ни. Клото най младата плете нишките, Пахезис средната води нишките през превратностите на съдбата, а Атропос най старата ги отрязва като му дойде реда. Днес е един заплетен ден и вчерашния беше заплетен. Така наричам дните в които всичко се обърква и напрежението, хаоса и стреса вземат връх. Нищо,че е празник и е събота днес работим и то с пълна пара. Освен това непрекъснато съм на тръни, че ще звъннат от някъде с нов проблем. Снощи бях на прекрасен концерт на русенската филхармония на произведения на Бийтълс с аранжимент на Борис Карадимчев и детски хор Пим- Пам. Беше чудесно и затова казвам,че това беше най хубавото за вчерашния ден. Най лошото май беше всичко останало - объркването в организацията, работата и това, че ми звъняха след концерта по работа и то да ми се карат. Днес въпреки огромното напрежение - успях да прескоча за час и да уважа свекърва си на рождения си ден и след работа ще отида да се срещна с приятелки. Ето ако човек иска да позитивира винаги има върху какво :-) Радвам се, че успявам да го правя. Когато съм изморена обаче не ми се пише по сериозни теми, но това е естествено. Сега отивам да срещна с дружките си и да ударя по едно. Има време и за сериозни неща :-) Все пак не е зле Пахезис да ми помогне да преведа нишката по правилната пътека.

Няма коментари: