четвъртък, 9 август 2007 г.

Да гледаш мач не е проста работа


Това е своеобразно продължение на статията ми за българските мъже. Преди няколко дни имаше важен мач. Бързам да уточня,че не важен мач няма и това съм го научила от толкова години съжителство с хора, които се интересуват от футбол. Имах неблагоразумието да се прибера в къщи малко след като мача беше започнал, въпреки,че знам, че това не е желателно. Съпругът ми и синът ми се бяха подготвили да гледат мача по всички правила. За съжаление нашият отбор падаше, той нашия отбор и не играеше както трябва, но това аз не мога да го казвам, защото веднага ми се оспорва, че не разбирам от футбол. Аз по принцип си знам как трябва да се държа по време на такова събитие - момчетата са ме възпитали, затова мога да го споделя, че и други жени да знаят. Първо правило е по време на мача да не говоря за нищо друго освен за футбол, тъй като ги разсейвам, обаче и беглите ми опити да си изкажа скромното мнение биват порязани, тъй като ги дразнят при всички случаи - затова по добре е да се мълчи. Второ - не бива да се пречкам пред телевизора - мога евентуално да припълзя под масата за да подавам студена бира от хладилника. Трето - в никакъв случай не бива да искам и аз да пия бира, тъй като тя никога не е достатъчна. На въпросния мач по едно време ми стана скучно тъй като на няколко минути те крещяха по един и същ начин - "еее и после иии" тъй като нашите разбира се не реализираха съответното положение, но аз не разбирам и затова е по добре да спра до тук.
Иначе днес е особен ден за мен, който винаги ще помня и направих каквото трябва. Сега съм спокойна и си тръгвам - днес няма мач :-)

Няма коментари: